IKKUNAGALLERIA marraskuun ja joulukuun taiteilija Antti H. Raatikainen

7.11.2016 – 3.1.2017 Joensuun Sokos-tavaratalon Ikkunagalleriassa on nähtävillä Antti Raatikaisen maalausnäyttely. Esillä olevista teoksista osa on taiteilijan aikaisemmasta näyttelystä ”España”, joka oli kokonaisuudessaan esillä Porvoon Taidetehtaalla ravintola Vitriinissä elokuussa. Maalaukset ovat saaneet alkunsa taiteilijaresidenssissä Arenys de Marissa Espanjassa 2012. Akryyli ja akryylisiirtomenetelmällä maalatut teokset ovat valmistuneet 2015 ja 2016.

www.anttiraatikainen.com

Joensuun Taiteilijaseura ja Pohjois-Karjalan Osuuskaupan (PKO) Sokos-tavaratalo aloittivat yhteistyön Taiteilijaseuran 70-vuotisjuhlavuonna. Ensimmäisen kerran seuran taiteilijoiden teoksia oli nähtävillä Sokoksen näyteikkunoissa toukokuussa 2015. Siitä lähtien yhteistyötoiminta näyteikkunassa on jatkunut seuran jäsentaiteilijoiden yksityis- ja ryhmänäyttelyillä. Ikkunagalleria on Sokoksen rantakadun puoleisessa näyteikkunassa.