Avoin työpaikka: Kaupunkitaiteilija (3 paikkaa)

Joensuun Taiteilijaseura ry avaa kolme kaupunkitaiteilijan työpaikkaa avoimeen hakuun kesän 2021 ajaksi. Hakuaika 26.4.-24.5.2021. Vapaamuotoiset hakemukset tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen: [email protected]. Hakemuksen tulee sisältää ansioluettelon ja kuukauden työsuunnitelman: "Mitä sinä tekisit kaupunkitaiteilijana?" Työsuhteen kesto on yhden kuukauden mittainen per taiteilija. Lisätietoja kaupunkitaiteilijan työstä voi tiedustella seuran toimistolta toimiston aukioloaikoina keskiviikkoisin, tai puhelimitse hanketyöntekijä Heikki Pieviläiseltä ma-ke klo 10-16 välisenä aikana: puh. 050-3295987/Heikki.

Hanketta rahoittavat Joensuun kaupunki, Etelä-Savon ELY-keskus sekä Euroopan Sosiaalirahasto.

Lisätietoja KAKE-hankkeista osoitteessa: www.joensuu.fi/web/kake

yst.terv. Heikki & Tuija, hanketyöntekijät