Joensuun Taiteilijaseura Ry - Koronavirus info

TIEDOKSI KORONA-VIRUS

Korona-virus aiheuttaa Joensuun Taiteilijaseura ry:n toimintaan suuria muutoksia. Suomen Taiteilijaseuran ja Suomen Kuvataidejärjestöjen liiton ohjeistuksen mukaan Joensuun Taiteilijaseura ry seuraa Suomen hallituksen linjausta sulkea toimipisteensä 13.5.2020 saakka. Varaudumme myös pidempiaikaiseen toimipaikkojen kiinni pitämiseen ja toiminnan supistamiseen.

Joensuun Taiteilijaseura ry:n suljettuja toimipisteitä ovat: Galleria Kohina, Aulagalleria ja Joensuun Taidelainaamo, Joensuun kaupungin pääkirjaston lukusalin Seinä, Joensuun Grafiikanpaja ja seuran toimisto Taidekeskus Ahjolla. Myös Taidekeskus Ahjo itsessään on suljettuna 13.5.2020 saakka.

Sokoksen Ikkunagallerian näyttelytoiminta jatkuu toistaiseksi.

Myös kaikki kevään tapahtumat ja kurssit on peruttu. Seuraamme koko ajan epidemien kehittymistä ja tiedotamme jäsenistöä tulevista tapahtumista. Suomen hallituksen rajoitukset aiheuttavat myös muutoksia juhlavuoden tapahtumiin. Joensuun Taiteilijaseura ry seuraa tilannetta ja kattojärjestöjen ohjeistusta.

Seuran toimiston puhelinpäivystys epidemian aikana:

Puheenjohtaja puh. 045-3218110
Toimisto puh. 045-3255060
e-mail. [email protected]
keskiviikkoisin klo 12.00-18.00

Tarpeetonta liikkumista tulisi välttää, joten mikäli sinulla on jotain kysymyksiä seuran toimintaan liittyen,
niin olethan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse seuran toimistoon.

Terveyttä toivottaen

Joensuun Taiteilijaseuran väki