Grafiikanpaja

Joensuun Grafiikanpaja

Grafiikanpaja

Joensuun kaupungin kulttuuripalvelujen grafiikanpajalla on tilat ja välineistö syväpainoa, kohopainoa, laakapainoa ja silkkipainoa varten, sekä pimiö.

Pajalla työskentelyn edellytyksenä on käytettävän tekniikan hyvä hallinta sekä kyky itsenäiseen työskentelyyn ja muut käyttäjät huomioon ottavaan vuorovaikutukseen.

Pajaa voivat vuokrata ammattitaidegraafikot, itsenäiseen työskentelyyn pystyvät harrastajat ja viimeistä vuottaan opiskelevat taideopiskelijat.

Pajalla järjestetään myös ohjattuja kursseja mm Joensuunseudun kansalaisopiston kautta Joensuun seudun kansalaisopisto (opistopalvelut.fi)

Materiaalien myrkyttömyyteen kiinnitetään huomiota.

Kulttuuripalvelut tekee tiivistä yhteistyötä Joensuun Taiteilijaseura ry:n kanssa ja yhdistys vastaa pajan käytännön ylläpidosta.

Lisätietoja: Grafiikan paja - joensuu.fi

Yhteystiedot:

Jokikatu 8, 4 krs.

80220 Joensuu

Puh. +358 50 460 2001 - Päivystysaika torstaisin klo 10-12 (7.9.2023 alkaen).
muuna aikana yhteydenotot Joensuun Taidelainaamoon: 050 5433 524
HUOM! Huhtikuun ensimmäisellä viikolla päivystys poikkeuksellisesti pe 5.4.2024 klo 10-13.

Meidät löytää Facebookista ja Instagramista!

Käyttömaksut 2024

Yksityinen henkilö käyttäjänä (sis. alv 24%)

Viimeisen vuoden taidealan opiskelijalle myönnetään alennusta 50% vuosilippuhinnasta.

Kurssien tuntiveloitukset

45 min opetustunti (alv 0%)

Kulttuuripalvelut vuokraa tilat ja laitteet seuraavasti:

HUOM! Pajan käyttäjäsopimuksia ei tehdä heinäkuussa.
Jos haluat tehdä sopimuksen heinäkuulle, varauduthan siihen riittävän ajoissa!